18.02.2019

    KĀ ES PĀRVEIDOJU BIZNESA KONFERENCES PAR SPĒCĪGU INSTRUMENTU BIZNESA PAPLAŠINĀŠANAI

     

    KONFERENCE = GALVENAIS IZAUGSMES FAKTORS

    KĀ ES PĀRVEIDOJU BIZNESA KONFERENCES PAR SPĒCĪGU INSTRUMENTU BIZNESA PAPLAŠINĀŠANAI


    Mani sauc Roman Petrov. Es esmu tirdzniecības un ražošanas uzņēmuma īpašnieks.

    Kad cilvēki man jautā, kā man ir izdevies izveidot uzņēmumu no nulles un ātri ierindot to starp līderiem, es atbildu, ka galvenais instruments, kas man palīdzēja personīgi, ir APMĀCĪBA konferenču laikā!

    SAGATAVOŠANĀS

    Galvenais: pareizi noteikt savus mērķus konferencē. Kad es nosaku mērķus, tad galvenais kritērijs ir IEDVESMA. Ja mērķi mani neiedvesmo, šeit kaut kas nav kārtībā. Ja man izdevās izveidot patiesi iedvesmojošu formulējumu, tad tā sasniegšanas varbūtība ievērojami palielinās!!!

    Mērķiem jābūt vairākiem

    Mērķu pārpilnība sniedz daudz iespēju! Uzdod sev jautājumu: kādas priekšrocības var gūt no šīs konferences, pēc tās pierakstiet visu, kas ienāca prātā. Tieši šīs idejas kļūst par konferences mērķu sarakstu.

    Pareizi noformulēti mērķi

    Ļoti bieži mērķa formulējums notiek ienākošās plūsmas formātā. Citiem vārdiem sakot, tiek pierakstīts tikai tas, ko vēlas saņemt. Es arī tā darīju. Bet, kad pamanīju, ka mērķi iedvesmo vairāk un palielina savu efektu, kad tie jau ir vērsti uz izejošo plūsmu.

    Tādi mērķi atbild uz jautājumiem: kādu labumu es varu dot citiem? Ko es varu piedāvāt? Ar ko noderīgu es varu padalīties?

    Piemēram, tas var skanēt šādi: “Padalīties ar maksimālu skaitu cilvēku (vairāk kā 10) ar veiksmīgām darbībām, kas palīdzēja man pagājušajā gadā divtik palielināt pārdošanu.”

    Liels, Nekaunīgs, Ambiciozs Mērķis

    Noformulējiet tādu mērķi, kuru atļauj tikai fantāzija. Es šādus mērķus saucu par LNAM (Liels, Nekaunīgs, Ambiciozs Mērķis). Nosakot šādu mērķi, es radu iespēju, ka notiks BRĪNUMS, un konferences labums būs tikpat liels, cik lielu es varu iedomāties. Piemēram, tas var skanēt šādi: “Atrast investoru, kurš piekritīs ieguldīt manā projektā 10 miljonus dolāru.”

    Rezultāti ir tik pārsteidzoši, ka to nevar nosaukt par nejaušību!

    TĪKLOŠANĀS PRINCIPS

    Kad es apmeklēju konferenci, es meklēju ne tikai noderīgus kontaktus, bet arī cenšos atrast cilvēkus, ar kuriem varam kļūt par labiem draugiem. Ja regulāri apmeklējat konferences, katra nākamā satikšanās “sasilda” esošos kontaktus un stiprina draudzību.

    Fakts ir tāds, ka pēc trīs gadu regulāras WISE konferenču apmeklēšanas, tie draugi, ar kuriem es iepazinos iepriekšējos pasākumos, paši sāka iepazīstināt mani ar pareizajiem cilvēkiem.

    Secinājums ir vienkāršs: LAI IEGŪTU MAKSIMĀLU LABUMU NO TĪKLOŠANĀS – WISE KONFERENCI NEPIECIEŠAMS APMEKLĒT KATRU GADU.


    APMĀCĪBA KONFERENCĒS

    1. Pirmais atklājums man bija tas, ko es saucu par “DKMI” (Doma, Kas Mani Iedvesmoja). Es nolēmu, ka prezentāciju laikā es pierakstīšu visas iedvesmojošās idejas, kuras es dzirdu, un atzīmēšu tās ar “DKMI”.

    2. Otrais lielais instruments, kuru es nosaucu par “KTP” (Kā To Pielietot). No tā atklāšanas brīža, katru reizi pēc DKMI uzrakstīšanas, es rakstu sev jautājumu: „KTP?” Un, ja man rodas ideja, kā īstenot šo iedvesmojošo domu dzīvē, tad es uzreiz to uzrakstu.

    3. Vislabākās idejas es iezīmēju ar vienādu abriatūru “DKDU” (Doma, Kardināla Dzīves Uzlabošana). Pēc tam tieši DKDU es īstenoju pirmo.

    4. Semināra laikā man ienāk prātā doma, ka kompānijā nepieciešams kaut ko izdarīt vai izmainīt. Ja ideju nepierakstīšu, tad tā vai nu novirzīs manas domas, vai es to vispār aizmirsīšu. Tāpēc tikko kā ideja ienāk galvā, tā uzreiz es to pierakstu ar piezīmi “Uzdevums”.

    5. Vai jums ir bijis tā, ka uznāk neprātīga vēlme uzdot lektoram jautājumu, bet jūs redzat, ka tagad ir nepiemērots brīdis? Un jūs sākat gaidīt piemērotu brīdi, lai uzdotu jautājumu. Man tā ir bijis un ne vienu reizi vien. Tagad es pierakstu, par ko vēlos uzdot jautājumus, un apzīmēju tos ar “?” zīmi. Tiklīdz lektors piedāvā iespēju, es ātri varu atrast savus jautājumus un uzdot tos viņam.

    SECINĀJUMS:

    Biznesa konferences var pārvērst par spēcīgu instrumentu dzīves kvalitātes uzlabošanai. Šeit jūs varat atrast risinājumus gandrīz jebkurai biznesa problēmai, sākt draudzību, atrast partnerus, investorus, mentorus... Jūs varat rast idejas par “miljonu” vai pat “miljardu”. Vienīgais, kas nepieciešams - pilnībā izmantot iespējas. 

    PATI PERSPETKĪVĀKĀ KONFERENCE

    WISE – vienīgā uzņēmējdarbības biedrība, kas balstīta ne tikai uz naudu un uzņēmējdarbību, bet arī filozofiju, kas balstīta uz pasaules kārtības pamatprincipiem un likumiem. Pievienojieties WISE biedrībai un iegūstiet maksimālu labumu no līdzdalības tajā, tostarp izmantojot šajā rakstā aprakstītos instrumentus un principus.