Uzņēmējdarbības kursi First Baltic Hubbard College of Administration - praktiskas zināšanas Jūsu biznesam!

21.03.1991
18.02.2019

KĀ ES PĀRVEIDOJU BIZNESA KONFERENCES PAR SPĒCĪGU INSTRUMENTU BIZNESA PAPLAŠINĀŠANAI

 

KONFERENCE = GALVENAIS IZAUGSMES FAKTORS

KĀ ES PĀRVEIDOJU BIZNESA KONFERENCES PAR SPĒCĪGU INSTRUMENTU BIZNESA PAPLAŠINĀŠANAI


Mani sauc Roman Petrov. Es esmu tirdzniecības un ražošanas uzņēmuma īpašnieks.

Kad cilvēki man jautā, kā man ir izdevies izveidot uzņēmumu no nulles un ātri ierindot to starp līderiem, es atbildu, ka galvenais instruments, kas man palīdzēja personīgi, ir APMĀCĪBA konferenču laikā!

SAGATAVOŠANĀS

Galvenais: pareizi noteikt savus mērķus konferencē. Kad es nosaku mērķus, tad galvenais kritērijs ir IEDVESMA. Ja mērķi mani neiedvesmo, šeit kaut kas nav kārtībā. Ja man izdevās izveidot patiesi iedvesmojošu formulējumu, tad tā sasniegšanas varbūtība ievērojami palielinās!!!

Mērķiem jābūt vairākiem

Mērķu pārpilnība sniedz daudz iespēju! Uzdod sev jautājumu: kādas priekšrocības var gūt no šīs konferences, pēc tās pierakstiet visu, kas ienāca prātā. Tieši šīs idejas kļūst par konferences mērķu sarakstu.

Pasākumu kalendārs

Par kādām tēmām rakstīt rakstus un uzņemt video, lai iegūtu jaunus ieinteresētus klientus, kuri vēlas ar jums sadarboties.

22.01.2019

Ļoti bieži uzņēmējiem, ar kuriem es strādāju, ir sāpīgs jautājums: "Par kādām tēmām uzņemt video un rakstīt rakstus?" Cilvēki saprot, ka tas ir vajadzīgs, bet nezin, kā to darīt... Kad es saku, ka manas Intensīvās reklāmas kampaņas ietvaros mēs uzņemsim 40 dažādus videoklipus un rakstīsim 10 rakstus, 100% klientu ir pārsteigti, no kurienes mēs tik daudz ņemsim. Sakarā ar šo es piedāvāju instrukciju, kas palīdzēs atrisināt sasāpējušos jautājumus. Zemāk ir norādīti varianti, kā izveidot noderīgu video un tekstu vajadzīgajā formātā - tas viss var šķist banāli, un jums pat var rasties jautājums: "Tas tiešām ir interesanti?"

Mana atbilde - jā, interesanti! Es to pārbaudīju pēc savas pieredzes - vairāki mani klienti, tikai pateicoties sociālajos tīklos publicētiem rakstiem un video, saņēma pasūtījumus no tirgus līderiem, kā arī nedēļas laikā atradās investīcijas par lielām summām. Tāpēc, ja jums ir aktuāli šie jautājumi, jums ir jāsāk uzņemt video un jāraksta raksti.

Kā pārbaudīt uzņēmuma mārketologa slinkumu un neprofesionālismu.

30.11.2018
 Ček-liste:

Kā pārbaudīt uzņēmuma mārketologa slinkumu un neprofesionālismu.

Reklāma meklētājprogrammās Google Adwords un Yandex.Direct ir tik populāra, ka lielākā daļa mārketologu labprāt paslinko un pat necenšas izgudrot citus reklāmas veidus, izņemot šos, tik viegli pieejamos.

Interneta reklāma patiešām ir nepieciešama, un būtu muļķīgi no tās atteikties.

Nesen mani klienti, kuriem es veicu “Attīstības nodaļas diagnostiku”, palūdza, lai es uzrakstu mārketologa pienākumu “ček-listi”. Tā nu es izveidoju sarakstiņu, kas palīdzēs vadītājam uzturēt kārtību un kontrolēt uzdevumu izpildi.
 

Iemācīšanās pamatu rokasgrāmata

Jūsu panākumi nākotnē ir atkarīgi no spējas iemācīties.
Šī gramata ļaus jums uzlabot koncentrēšanās spējas; uzlabot spējas iemācīties jebkuru valodu, uzlabot atmiņu, saprast jebkura materiāla būtību un spēt praktiski izmantot iemācīto ikdienā.

 

FIRST BALTIC HUBBARD COLLEGE ZIŅU LAPA