18.02.2019

     

    KONFERENCE = GALVENAIS IZAUGSMES FAKTORS

    KĀ ES PĀRVEIDOJU BIZNESA KONFERENCES PAR SPĒCĪGU INSTRUMENTU BIZNESA PAPLAŠINĀŠANAI


    Mani sauc Roman Petrov. Es esmu tirdzniecības un ražošanas uzņēmuma īpašnieks.

    Kad cilvēki man jautā, kā man ir izdevies izveidot uzņēmumu no nulles un ātri ierindot to starp līderiem, es atbildu, ka galvenais instruments, kas man palīdzēja personīgi, ir APMĀCĪBA konferenču laikā!

    SAGATAVOŠANĀS

    Galvenais: pareizi noteikt savus mērķus konferencē. Kad es nosaku mērķus, tad galvenais kritērijs ir IEDVESMA. Ja mērķi mani neiedvesmo, šeit kaut kas nav kārtībā. Ja man izdevās izveidot patiesi iedvesmojošu formulējumu, tad tā sasniegšanas varbūtība ievērojami palielinās!!!

    Mērķiem jābūt vairākiem

    Mērķu pārpilnība sniedz daudz iespēju! Uzdod sev jautājumu: kādas priekšrocības var gūt no šīs konferences, pēc tās pierakstiet visu, kas ienāca prātā. Tieši šīs idejas kļūst par konferences mērķu sarakstu.

    22.01.2019

    Ļoti bieži uzņēmējiem, ar kuriem es strādāju, ir sāpīgs jautājums: "Par kādām tēmām uzņemt video un rakstīt rakstus?" Cilvēki saprot, ka tas ir vajadzīgs, bet nezin, kā to darīt... Kad es saku, ka manas Intensīvās reklāmas kampaņas ietvaros mēs uzņemsim 40 dažādus videoklipus un rakstīsim 10 rakstus, 100% klientu ir pārsteigti, no kurienes mēs tik daudz ņemsim. Sakarā ar šo es piedāvāju instrukciju, kas palīdzēs atrisināt sasāpējušos jautājumus. Zemāk ir norādīti varianti, kā izveidot noderīgu video un tekstu vajadzīgajā formātā - tas viss var šķist banāli, un jums pat var rasties jautājums: "Tas tiešām ir interesanti?"

    Mana atbilde - jā, interesanti! Es to pārbaudīju pēc savas pieredzes - vairāki mani klienti, tikai pateicoties sociālajos tīklos publicētiem rakstiem un video, saņēma pasūtījumus no tirgus līderiem, kā arī nedēļas laikā atradās investīcijas par lielām summām. Tāpēc, ja jums ir aktuāli šie jautājumi, jums ir jāsāk uzņemt video un jāraksta raksti.

    30.11.2018
     Ček-liste:

    Kā pārbaudīt uzņēmuma mārketologa slinkumu un neprofesionālismu.

    Reklāma meklētājprogrammās Google Adwords un Yandex.Direct ir tik populāra, ka lielākā daļa mārketologu labprāt paslinko un pat necenšas izgudrot citus reklāmas veidus, izņemot šos, tik viegli pieejamos.

    Interneta reklāma patiešām ir nepieciešama, un būtu muļķīgi no tās atteikties.

    Nesen mani klienti, kuriem es veicu “Attīstības nodaļas diagnostiku”, palūdza, lai es uzrakstu mārketologa pienākumu “ček-listi”. Tā nu es izveidoju sarakstiņu, kas palīdzēs vadītājam uzturēt kārtību un kontrolēt uzdevumu izpildi.
     
    07.08.2018

     Vai viegli būt vadītājam? Otrā daļa.

    First Baltic Hubbard College of Administration apmācību direktore Natālija Ņikuļina. Viņa ir apmācīta speciāliste personāla un vadības jomā un viņa uzstāsies WISE Baltijas uzņēmēju kluba atklātajā sapulcē.

    ✍️Pirms semināra, Natālija nolēma dalīties ar savām domām un atbildēt uz jautājumu: Vai viegli būt vadītājam?

    -----

    Iepriekšējā rakstā mēs sākām ar jums apspriest vadītāja pārslodzes iemeslus un zemo darbinieku kompetenci. Parunāsim par šo vairāk.

      First Baltic Hubbard College of Administration apmācību direktore Natālija Ņikuļina. Viņa ir apmācīta speciāliste personāla un vadības jomā un viņa uzstāsies WISE Baltijas uzņēmēju kluba atklātajā sapulcē.

    Semināra tēma: "Kā izveidot speciālistu, kurš jums ir nepieciešams"

    Pirms semināra, Natālija nolēma dalīties ar savām domām un atbildēt uz jautājumu: 
    Vai viegli būt vadītājam?
    Pirmā daļa

    -----

    Ja skatāmies no parastā darbinieka puses, šis darbs šķiet vienkāršs un "bez putekļiem": zinot sevi, sadali uzdevumus, un pats stāvi malā, kamēr citi "rukā".

    Vai patiesībā tā ir? Tiksim ar to galā.

    Rekomendācijas, ieteikumi, balstoties uz praktisko pieredzi Hubbard Management System datu pielietošanā


    Pārdošanu burvju ierocis

    Katrs pārdevējs vēlas, lai viņa prece piesaistītu lielāku pircēju uzmanību. Katrs uzņēmējs sapņo, lai viņa uzņēmuma produkcija izsauktu milzīgu ažiotāžu publikas vidū. Rodas jautājums, kā to panākt?

    Jūs zināt, ka jūsu produkts ir vislabākais, un vēlaties, lai pircējs to pamanītu un pievērstu tam uzmanību. Pastāv drošs veids, kā to panākt - ir jāizsauc potenciālajos pircējos vēlēšanās uzzināt, iegūt šo produktu.

    Pats vienkāršākais ir pārdot produktu lielveikalā – veikals nodrošina cilvēku plūsmu, jums atliek tikai parūpēties par iepakojumu un vietu plauktā.

    Cita lieta, ka jūs piedāvājat savu produktu vai pakalpojumu ne lielveikalā. Un šeit jau liela nozīme ir pašam pārdošanas procesam un pārdevēja talantiem.
    Mēs visi esam saskārušies ar pārdošanu savā dzīvē. Tomēr kas īsti ir pārdošana un ar ko tā sākas?

    Daudzi kļūdaini uzskata, ka pārdošanas iemaņas ir iedzimtas un to nevar apgūt. Tajā pat laikā ikviens var kļūt pat veiksmīgu pārdevēju. Vēl vairāk - mēs tā vai citādi "pārdodam" savas idejas ikdienas dzīvē. Vai gribētos to izdarīt vēl labāk? Lai to panāktu, nav jāpiedzimst par ideālu pārdevēju, tagad par tādu var kļūt.

    Panākumi pārdošanā tiek gūti tieši ar saskarsmes palīdzību. Vai jūs gribat, lai pārdošanas apjomi pieaugtu? Tad jums vajadzētu zināt un mācēt izmantot saskarsmes instrumentus, no kuriem svarīgākais ir Emocionālo toņu skala. Pie kam šis instruments ir svarīgs gan uzņēmuma vadītājam, gan īpašniekam, gan pārdošanas daļas vadītājam un pārdevējiem.

    Šī skala apraksta cilvēka emocionālo stāvokļu iespējamo diapazonu. Pateicoties dzīviem un saistošiem piemēriem, lektors detalizēti izklāstīja šī skalas galvenās pozīcijas. Klausītāji personīgi varēja pārliecināties par to, cik lielā mērā māka pielietot emocionālo toņu skalu palīdz gan biznesā, gan ikdienas dzīvē.

    Toņu skala — tas ir efektīvs instruments, ar kura palīdzību var sākt pārdot. Tomēr viena lieta ir par to zināt, bet pavisam cita - sākt to izmantot. Šeit ir vajadzīgi treniņi kopmpetenta trenera vadībā. Vairāk par Emocionālo toņu skalu un citiem pārdošanā izmantotajiem instrumentiem var uzzināt uzņēmēju koledžā First Baltic Hubbard College of Administration.

    Novēlam Jums veiksmi un pārpilnību,

    First Baltic Hubbard College of Administration 

     

    Rekomendācijas, ieteikumi, balstoties uz praktisko pieredzi Hubbard Management System datu pielietošanā

    Kā noskaidrot, vai organizācijā viss ir kārtībā?

    Kādi ir galvenie faktori, kas norāda uz haosu kompānijā? Pareiza darba organizācija – tā ir augstas efektivitātes atslēga, kura neļauj iezagties rupjām kļūdām un novērš biznesa bojāejas iespēju. Kas ir jāņem vērā ? Pēc kādiem kritērijiem iespējams noteikt, ka viss patiešām ir organizēts un kompānija atrodas uz pareizā ceļa?

    Ir iemesls, kāpēc vadītājs, kurš gaida no padotajiem un speciālistiem kvalitatīvu darba uzdevumu izpildi, tā arī nesagaida to rezultātu, kuru sola speciālistu izglītības līmenis un diplomi.

    Neapšaubāmi, paši svarīgākie dati, bez kuriem neviena kompānija nevar paplašināties, ir precīzi uzrakstītas darba instrukcijas (darba pienākumu apraksts) katram darbiniekam, speciālistam un visu līmeņu vadītājiem. Tieši tas ļauj strādāt daudz efektīvāk, izskaužot kļūdas un panākot darba pilnīgu izpildi.

    Neskatoties uz to, ka pat eksistē likumi, kuri vadītājiem uzliek pienākumu, sastādīt amata aprakstus, šī sistēma līdz šim nav strādājusi un apraksti tikai glabājās kaudzēs ar mapēm.

    Uzņēmumu vadītāji, kuri lieto Hubbard Management System instrumentus, apgalvo, ka vadība, izmantojot šo sistēmu, dod iespēju ieraudzīt, kur plūsmas kavējas un novērst šo situāciju uzreiz, jo ja tas netiks īstenots, cilvēki būs ļoti aizņemti, bet rezultāta būs maz.

    Īpaši daudz problēmu starptautiskie novērotāji atzīmē valsts struktūrās. Darba efektivitāte valsts aparātos ir zema, bet šīs struktūras regulē mūsu uzņēmējdarbību un ražošanu ar likumu palīdzību.


    Hubbard Management System  biznesa konsultanti, analizē dažādus aspektus, kuri paaugstina konkurētspēju un efektivitāti. Mūsdienu klientiem nepieciešams produkts vai pakalpojums “tūlīt” un “dotajā brīdī”, tāpēc darbinieki skrien kā vāveres ritenī, darot miljons darbus vienlaicīgi, tādējādi lielāko tiesu rezultāts ir haos kompānijās, nenormāla personāla noslogotība, un tas notiek dēļ nepareizas darba organizācijas vai tās pilnīga trūkuma.

    Biznesa vadības sistēmā Hubbard Management System ir “iebūvēta” precīza tehnoloģija, kura dod iespēju atrast un novērst kļūdu cēloņus un savlaicīgi likvidēt haosu ražošanā.

    Apmācīties pielietot biznesa vadības tehnoloģiju Hubbard Management System , jūs varat First Baltic Hubbard College of Administration.

    Pie tam, jūs varat izvēlēties sev no 25 biznesa vadības kursu saraksta tieši tos, kuri jums ir svarīgākie, vai arī izvēlēties vienu no speciālām kursu pakām, kuras izstrādātas konkrētu problēmu risinājumam uzņēmējdarbībā.

    Mēs rekomendējam kursu PAKU “BIZNESS ZEM KONTROLES”, kura sastāv no speciāli piemeklētiem 4 bāzes līmeņa kursiem, kuri dod iespēju vadītājiem un menedžeriem jau apmācības laikā paaugstināt sava biznesa kontroli. Apmācība dod rezultātus uzreiz, sākot ar pirmajiem soļiem pirmajā kursā. Pakāpeniski, mācību procesa laikā, vadītājs iemācīsies filigrāni ieviest savā uzņēmumā biznesa vadības principus, kuri attiecas uz biznesa organizāciju un vadību (menedžmentu).

    Jebkurš mūsu students jums apgalvos, ka, izmantojot savā darbā mūsu koledžā apgūtās zināšanas, ātri uzlabojas viņa dzīves kvalitāte un darba efektivitāte, ka arī paliek aizvien vairāk brīvā laika.


    Novēlam Jums veiksmi un pārpilnību,

    First Baltic Hubbard College of Administration 

    Rekomendācijas, ieteikumi, balstoties uz praktisko pieredzi Hubbard Management System datu pielietošanā

    Kā saprast, vai personāla vadība ir efektīva?

     

    Vai esat kādreiz bijis situācijā, kad Jūsu pakļautībā esošais darbinieks vai kolēģis nav izdarījis to, ko Jūs viņam prasījāt?! Kaut kas tamlīdzīgs patiešām ir jau bijis, vai ne?!

    Vai jūs zināt, kāpēc viņš to neizdarīja? Iemesli var būt dažādi: slinkums, neklausījās, "nemāk"… Jūs varat atrast dažādas atbildes uz šo jautājumu, īpaši ja pajautāsiet to darbiniekam.

    Noklausoties visas atbildes un attaisnojumus, vadītājam nekas cits neatliek, kā “nolaist rokas” vai izdarīt darbu pašam. Par godu tam, mūsdienās iemantojis popularitāti teiciens, ko zina jebkurš vadītājs “ja gribi izdarīt labi – dari pats”. Un tā tas diemžēl arī notiek. Kā lai attīstās, paplašinās un atver filiāles, ja viss “jādara pašam”? Un kāpēc jums jādara jūsu padoto darbs, kuri saņemt par to darba algu?

    Tad kur slēpjas īstais iemesls nedarīšanai?

    Atbilde ir gaužām vienkārša. Patiesībā, darbinieks vienkārši Jūs nedzirdēja un/vai nesaprasta, ko jūs no viņa vēlaties.

    Kā to atrisināt? Kā panākt, lai darbs tiktu padarīts, nekļūstot par darbaholiķi ar nervu sabrukumu?  

    Recepte ir saistīta ar saskarsmi, kontroli un darba aprakstiem. Kā tas strādā, kas jādara sākumā un kā izvairīties no aprakstītās situācijas nākotnē, Jūs varat uzzināt un  iemācīties praktiski realizēt jebkuru Jūsu ideju izmantojot biznesa vadības instrumentus no