15.05.15.

Šonedēļ tika aizvadīts pirmais ievad-seminārs no semināru cikla par pārdošanu. 
Kontakts ar klientu, klienta vajadzības, sniegtā informācija par produktu un daudzi citi, ar pircēju saistīti aspekti tika izklāstīti un apspriesti.
Balstoties uz atsauksmēm, šis seminārs ir nesis dažādas atskārsmes un lielāku sapratni auditorijas vidū:

Edgars Niedra
Labāk var saprast kur rodas problēmas pārdošanas laikā; Kas līdz galam nav izdarīts.

T.D.
Šodien priekš sevis ieguvu sapratni par to kāpēc klienti neuzticās, par informācijas pareizību un kā to pasniegt, par produkta + un –, kā arī par klienta vajadzībām.

Pievienojies mums jau nākošo trešdien 20.05.15. kā arī jebkurā citā trešdienā un uzzini kā pareizi prezentēt savu produktu.

 

“Efektīva personāla atlase un apmācība” 

29. aprīlis vadītājiem un speciālistiem sniedza atbildes un nesa jaunas idejas uz aktuāliem jautājumiem saistītiem ar personālu un tā apmācību.

Kā ātri un bez lieliem tēriņiem pieņemt tieši jums vajadzīgo darbinieku?

Kas ir nepieciešams, lai darbinieks nestu labumu kompānijai?

Dalībnieki uzsvēra brīnišķīgās teorijas lietderību, kas tagad jāpārbauda praksē.

Gaidīsim speciālistus, vadītājus un visus interesentus arī uz mūsu turpmākajiem ievad-semināriem, kas norisinās katru trešdienu First Baltic Hubbar College of Administration telpās.

 

Atsauksmes:

Elīna

Vislietderīgākais šķita tieši izklāsts – kā veikt darba interviju tā, lai saņemtu atbildes uz jautājumiem ar kuru palīdzību būtu iespējams izvērtēt vai šis potenciālais darbinieks būs tieši tāds, ko meklējam un uzņemumam vērtīgs.

Vita R., valdes locekle

Paldies Annai par semināru! Seminārs bija lietderīgs, manuprāt vērtīgi bija uzklausīt šo sastādīto “shēmu”, lai pārliecinātos par aptuvenu, pareizu un vērtīgu jau esošā uzņēmuma vadību pat bez speciālas apmācības... tā teikt, uzticoties savai sajūtai par labu kārtību un mērķiem veidojot veiksmīgu uzņēmumu.

Noderīgus atradu piemērus, testu veidus, plusu un mīnusu krāšanu intervējot jauno darbinieku.

Labprāt apmeklētu arī citus jūsu seminārus!

 Kā jau katru nedēļu, arī šonedēļ First Baltic Hubbard College of Administration telpās norisinājās ievad-seminārs, un šīs nedēļas tēma bija pārdošana: “kā uzzināt potenciālā klienta vēlmes un vajadzības”.

Atraktīvā un atsaucīgā publika spraigi iesaistījās diskusijās un vadoties pēc atsauksmēm guva massu pozitīvu emociju, un idejas tālākai attīstībai.Mums visiem tas bija produktīvi pavadīts trešdienas vakars ar plaša profila speciālisti Annu Krumholci un dažādu sfēru pārdošanas speciālistiem.

 

Dažas atsauksmes:

K.V.

Noskaidroju pārdošanas soļus, kā arī problēmas, kuras mēs kā tirzniecības pārstāvji nevaram atrisināt. Atradu savus “mīnusus”, ar kuriem ir jāstrādā.

Edgars

Uz sava uzņēmuma darbību paskatījos no savādāka skatu punkta. Tas ļava ieraudzīt problēmas, kuras ir jārisina, lai uzlabotu pārdošanu un klientu apkalpošanu konkrētā uzņēmumā.

Klinta

Daudzas lietas bija saprotamas un zināmas jau iepriekš, bet patika tas, ka tās tika saliktas pa plauktiņiem, visās pozīcijās, kas ir saistītas ar semināra tēmu. Paldies!   

1. aprīlī uzņēmēji un interesenti apmeklēja semināru “Efektīva darbinieku atlase un apmācība”, kas norisinājās First Baltic Hubbard koledžas telpās.

Seminārā tika izskatīti jautājumi, saistīti ar personāla atlasi - kā nepieļaut kļudas un no lielā kandidātu skaita izvēlēties tos, kas kompānijai gūs peļņu, ne problēmas; kā paaugstināt kvalifikāciju un iesaistīt kompānijas darbā tos, kas strāda jau ne pirmo menesi.

Lielākā daļa dalībnieku, augsti novērtēja semināra formātu, kā arī īpašs akcents tika likts uz informācijas daudzveidību un reāliem, praktiskiem piemēriem.

 Ielūdzam visus uz mūsu turpmākajiem semināriem!

Sekojiet līdzi mūsu pasākumu programmai.


Sīkākai informācijai zvaniet +371 20503121 vai rakstiet uz info@hcabaltic.lv

25. martā First Baltic Hubbard koledžas telpās notika seminārs, kas piesaistīja daudzus interesentus. Semināra gaitā tika izskatīti un apspriesti jautājumi par personālu - kā atlasīt efektīvus darbiniekus, konkrētāk pareizus pārdevējus. Seminārā izskatījām arī mērķu nostādīšanu priekš pārdevējiem kā arī tika aizskartas pašas auditorijas interesējošās tēmas - klientu tipi un lojalitāte.

Pēc aptaujas rezultātiem, dalībnieki bija apmierināti ar iegūto informāciju un lietderīgi pavadīto laiku koledžā, kā arī  lietas kā pareiza pārdevēja motivācija, klientu lojalitāte un pareiza darbinieku atlase tika atzīmētas kā tēmas par kurām vēlētos dzirdēt un kuras vēlētos apspriest tuvākajā nākotnē. 

 

Gaidām visus interesentus arī turpmāk uz mūsu ievadsemināriem un citiem pasākumiem!

 

www.hcabaltic.lv

E-mail: info@hcabaltic.lv

Telefons: +371 20503121

1 2 3 4 5 6